تابناک- استاندار بوشهر گفت: واکسن زدن به معنی ایمنی کامل نیست و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی همه مردم حتی افرادی که واکسن را دریافت کرده‌اند، ضروی است.
کد خبر: ۹۶۷۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶ 31 May 2021

استاندار بوشهر: واکسن زدن به معنی ایمنی کامل نیست 

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا استان بوشهر اظهار داشت: این امر نیازمند همکاری مردم و دستگاه‌های مربوطه و رعایت و نظارت جدی بر پروتکل‌های بهداشتی است و کوچکترین سهل انگاری در این زمینه خسارت جبران ناپذیری به همراه دارد.

وی در باره واکسن کرونا بیان کرد: وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی با تمام توان تلاش کرده با تامین واکسن وارداتی زمینه واکسینانسیون را درجامعه بویژه  برای افراد آسیب پذیر فراهم کند که باید از این ظرفیت ایجاد شده استقبال کرد.

گراوند اضافه کرد: واکسن زدن به معنی ایمنی کامل نیست و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی همه مردم حتی افرادی که واکسن را دریافت کرده‌اند، ضروی است.

استاندار بوشهر ادامه داد: با تولید واکسن داخلی، سهمیه‌های این استان هم افزایش خواهد یافت و روند واکسیناسیون سرعت بیشتری خواهد گرفت.

وی بیان کرد: با توجه به تعطیلات پیش رو برای پرهیز از هرگونه تجمع باید از ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌ها برای برگزاری آیین‌های سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، سالگرد ارتحال امام و قیام ۱۵ خرداد استفاده شود.

گراوند با اشاره به محدودیت‌های تردد بین استانی در تعطیلات نیمه خرداد افزود: بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا، ترددهای بین استانی از ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۱۲ خرداد تا دوشنبه ۱۷ خرداد ممنوع خواهد بود و تردد به شهرهای زرد هم جریمه ۵۰۰ هزار تومانی به همراه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار